måndag 10 september 2012

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN


Svarar på frågorna nudå, hoppas ni e nöjd me svaren, och annars är det ju bara att fråga om ni undrar något! :)

  1. fotboll / hockey?
    Ingen skillnad väl :)

    Kristen?
    Japp :)

    favorit artist?
    Har ingen, lyssnar på det mesta :)

    BH-storlek? 
    Skriver inte det här, du får fråga på fb elr irl om du vill veta :)

    Dricker du alkohol? 
    Nej, det gör jag inte :)
    Var bor du ? 
    Killingholmen :)

    Haft någon "summer crush" ? 
    Jodå :)

    Favorit film?
    Har faktiskt ingen :)

    Tackar!! :D

    Vart ska du sök efter nian?
    Ingen aning haha, får se det sen :)
  2. Tränar du ennu redskapsgymnastik?
    Nepp, ja har sluta :)

    Vad var det roligaste som hände i sommar?
    Oj, myki rolit händ, vet int rikti, rippi var en av de roligare sakerna :)

    Vart sku du resa om du vann en miljon euro och varför just dit?
    USA, för jag har bara alltid velat dit så! :)

    Vad är du bra på? (du måst nämn tre saker, och du får int svara: jag vejt int eller int na :P)
    Oj nee.. usch va svårt, men sejr väl typ riit, bruk folk sej, öhm.. typ matte, fö ja har 10 fast jag hatar det mest XDXD åså tredjee, att koma försent är jag väldit bra på, fast it de e så bra, men kom int på nå annat såå :)

    Bra blogg har du å :D
    Tack så myki! :D


  3. hur mang syskon har duu? :D
    4 bröder :D

    Favoritsport? :):)
    Dans! :)

    vilka sporter tränar du? 
    Dans höhö, om he er e sport XD

    höhö XD <3


  4. Har hört att du inte tycker om att lära känna nya människor, varför?
    Oj, det är inte sant, tvärtom tycker jag om att lära känna nya människor, det är alltid kul ! :)

  5. Nån 96:a som är snygg men du vet att du aldrig kmr få han? isf vad heter han? :)
    Haha, nå no finns de ju mang snygg 96:or men int vejt ja XD
  6. 1.har du på g med någon ? I så fall me vem ? 2. Hur är det med oskulden ? Finns den kvar eller är den förlorad ? 3.kan du göra ett videoinlägg? 4.va väger du ? :D
    1. Nej, det har jag inte :)
    2. Den finns nog kvar.
    3. Får se, om jag orkar x)
    4. Privat, du får fråga irl om du rikti vill veta :)

  7. Favorti mat?
    Har ingen speciell :)

    Vem edu med på helgarna?
    Oj, det är många, oftast med nåt folk från Esse, ibland också med dem från Larsmo, det är olika! Och så såklart mina tjejor då :)

    Vem går du till när du gråter/är arg?
    Ingen oftast, men om någon så Emma typ :)

    Vem finns alltid där för dej?
    Alla mina vänner! Jennie, Emma, Nathalie & Maria, Jenna & så Esseflickorna och Larsmolflickorna :)

    Vem pussa du senast?
    Samu :)

    Drömkillen? ;)
    Han ska va omtänksam, snäll, sig själv, och snygg såklart ;) Och så ska jag kunna vara mej sjölv med honom, och han ska gå att lita på :) Annars typ brunt hår, eller blond eju såklart å söt men haha, int vet ja nu, va se själv baa ! :)
    Bästaa film?
    Har ingen ! :)

    Om du sku veta att du kmr dö om 3 månader, va sku du då göra?
    Vara med alla jag älskar såklart, göra allt jag vill ha gjort, resa till USA, en massa saker!

    Bästa låt ? :)
    Har ingen, lyssnar på så mkt! :)
  8. Vad tycker du om grisarnas politiska status i samhället? 
    Helt okej! :')
  9. dosil?
    va e he? XD
  10. Har du nånsin haft en kille som heter Petter i din klass? I så fall - visst var han cool?
    Japp, och ja, han var cool haha :)
  11. längd?
    170
  12. Vilka killar är snyggast svenska elr finska?
    Måste nästa säga svenska :')
  13. skostorlek?
    38
  14. oskuld? 
    Ja

    använder du strings?
    ne, oftast int.

    bh storlek?
    Skriver int här, du får fråg på fb/irl om du vill veta.

    engångslig med mig? 
    Nej. Smart fråga där annars när du är anonym :')

    btw du borda bli en model typ du har fan snyggast kroppi XD
    Öhm, tack sejr man väl .. elr na XD
  15. Oskuld?
    Ja

    BH-storlek?
    Svarar fö typ hundarde gången , skriver int här, du får från på fb/irl om du vill veta

    Vad tycker du om att göra?
    Dansa, va me kaverina, fota, osv! :)

    Längd?
    170

    Favorit band/artist?
    Har ingen, lyssnar på det mesta :)

    Är du kär i någon? Issåfall vem?
    Kanske, vet int rikti men skriver nu int he jär hah :)

    P.S Älskar dina bilder på dej Själv, du är så sööt,snygg,het,sexig och myki meir,ja tycker om de skiit myki men tå ja tror int do känner samma sak.... Tänker på de heila tiin
    öhm, okej, nåtack elr naa, smart där att va anonym då!
  16. tycker du om nån, isf vem? ;)
    Kanske, privat :)

    hur många har du vari ihop me/ hadd på g me? 
    2 typ

    vem e din allra bästa kompisa? 
    Emma, Jennie, Nathalie, Maria & Jenna :)

    vem pratad du oftast me tå he e nating? 
    Didär ovanför, elr mamm eftersom vi har ganska bra relation å kan tala om de mesta.

    va gör du på helgerna?
    Är ute med kompisar oftast, är i Esse, eller kållby och ibland larsmo typ :)

    om du sku få väli nan på hejla jordin (en pojk) som du som sku måst leva resten ov livi me å du sku veta ha pojkin tkr om de, vem sku he va tå? 
    Vill int nu skriv he jär, men du får no fråg på fb elr na så! :)

    är du nöjd med ditt utseende?
    Ibland, jag försöker ju, men int allti, ja kommer på flera fel med mig helatiden men det gör väl alla. :)

    hihi där va några frågor! du har sjukt fin blogg å älskar ditt utseende!<3 :D
    Tack så mykiiii! :D
  17. Har du några husdjur?
    Nej :)
  18. Hur fixar du håret/smink en helt vanlig dag? :) 
    Oftast plattar jag håret först, sen typ lägger ja mascara, kajal, ibland rouge. Typ så! :)

    Vad brukar du göra på helgerna? 
    Vara me kaverina, typ va i esse x)

    Favorit serie?
    Kollar ingen nujust, men typ OTH :)

    Favorit färg? (:
    Alla färger! 

    Om du skulle få ändra EN sak med ditt utseende, va sku de vara?
    Oj, ja vet verkligen int! Sku int vila änder på me, fö då sku ja ju int va jag nameir haha :)

    Jättefin blogg! :D 
    Tack så jättemyki! :)
  19. Berätta lite om alla dina bästa kompisar! :)
    Skriver bara några ord, orkar inte skriva så mkt men di e bäst ändå!
    Maria - jättesnäll, bra på ti sjung, omtänksaam!
    Jennie - Rolig! XD Snäll, kul ti vara med, bra lyssnare, konsti (på ett bra sätt)!
    Nathalie - Kul ti vara me, snäll, undeli XD 
    Emma - Retig XD Snääll, bra lyssnare, bra vän, rolig!
    Jenna - Sjukt snäll, kul, bra på ti sjung!

    Esseflickorna - bäst allihop! 
    Larsmoflickona - bäst di å!

  20. dosil längd? själv har jag 2 cm skulle gärna villa ha längre älskar din blogg btw!
    va e dosil? XD
  21. tycker du om måsa?
    Jag hatar dem XD
  22. TYCKER DU OM MEJ???
    Jaa Malena! XD
  23. har du färgat håret?
    Nej, jag har min naturliga hårfärg! :)

    vem brukar du hälsa på i svergie då du åker dit?
    Mina kompisar, jag har ju bott där så de jag var med, Linnea, Karro, Emma, och flera!

    pojkvän?
    Nej :)

    senaste pojkvän?
    tyyp Samu :)


    ________________________________________________________________________

    Gör en vanligt inlägg på samma gång. Kom just hem från skogen, har plocka lingon me Nathalie och Jennie för vi måste ha 2 liter till skolan XDXD hemskt var det, ja menar vem ork me tuki?Angry Smilies - Duh  Men vi får va leedi imr efter maten, å ja byri 10, he betyder att ja har bara EN lektion imr, love! (tråkit ba att ha lektionen e orientiering...) Och ida to vi stelkrampspruta, aaaaj, dendär nålen gick av då di picka mej, to väl lite sjukt sen efter å min arm e ett kioskmongo nu Angry Smilies - Grumpy Men iallafall, får slut 11 Hoppar i duschen nu, å lägger på en film, å far sen å sova. Lite långt inlägg, men Ha det! Winking





1 kommentar:

S Pink Premium Pointer