måndag 25 mars 2013

Älskling, det är livet som leker

haha, hade sjukt tråkigt så lockade mitt hår krulligt XD det blev kort och fult hah.
En bild från tjejkvällen i lördags, lägger bara in en bild för alla andra var fula och oseriösa och sjukt konstiga, haha alltså.. har nog inte skrattat sådär mycket nångång. Om ja ska skriv som i tidningar så från vänster e Jennifer Virtanen, Emma Östman, Hannah Kjellman & Nathalie Enqvist. XD


Måndag igen, men denna vecka är vi ju lediga fredag, och slutar ett på torsdag, så faktiskt inte så jobbigt! Helgen var helt okej, på fredag så var vi i Killare, först var vi bara med Esseborna och Benna, sedan kom Lia, Tomy och Mika till mitt. Esseborna sku sova över hos mig, var sjukt trött och somnade vid 5.
 
På lördag hade vi ju då 'tjejkväll', var jättekul, alltså finns inte en dag jag inte skrattar med dessa tjejer. Torr humor kan man väl också kalla det, haha. Vi gjorde inte så farligt mycket, typ åt och skrattade :)
 
Nu ska jag fortsätta med min faktauppsats, har ju en deadline och allt så. Jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

S Pink Premium Pointer