torsdag 25 oktober 2012

You've gotta dance like nobody's watching

Fredag imr! Bäst för mej att ja blir helt frisk då, mådd int bra ida i skolan och måsta fa hem. Vill sååå myki på träningar ikväll, så kanske far ändå eftersom jag mår mycket bättre nu (alltid, när man kommer hem blir man bättre mesama, åså tror mamma att man bara sa att man va sjuk för att få va hem.) Men faktiskt, ja mår bra nu så träningar blir det. Annars, dagen i skolan var sådär, va trött hel dan och orka int me na. Videon vi sku laga på data-foto-film blev int klar, tack vare skolan fiina datorer som freeza precis helatin, najs. Och nu ska jag då orka plugga finska, int helt taggad men man måste ju, speciellt jag eftersom finska inte är min starka sida precis. Snö kom det ju också idag, int så najs tycker jag, bara kallt ju. Nåja, ska slut ti skriv nu å böri plugg osv, hejhej.

kvalite kallas detta, jo.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

S Pink Premium Pointer